اگر بنا به هر دلیلی درخواست تعویض و یا بازگشت کالای خریداری شده را دارید ما برای کمک در کنارتان هستیم. شما می‌توانید ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز کاری، پس از سفارش کالا اقدام به تعویض و یا بازگشت محصول کنید. دقت داشته باشید که امکان دریافت وجه کالا و یا خرید کالای دیگر برای شما وجود دارد.

در چه صورتی باید طبق شرایط و قوانین تعویض و برگشت کالا اقدام به ارجاع کالا نمود؟
1- در هنگام حمل و نقل، کالای خریداری شده دچار آسیب شود.
2- کالای تحویل گرفته شده با مشخصات داده شده در سایت مغایرت داشته باشد.
3- وجود نواقص فنی در محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی

لطفاً به قوانین مرجوعی کالا و محصولات فروشگاه دقت داشته باشید.
1- محصولات باید در بسته بندی اصلی و دارای برچسب بازگشت داده شوند.
2- محصولات باید در شکل اولیه و بدون وجود هیچ گونه خراش و آسیب بازگردانده شوند.
1- محصولات شامل تخفیف غیرقابل بازگشت بوده و در زمره محصولات فروش قطعی قرار دارند.

برای شروع ارائه درخواست عودت محصولات مراحل زیر را انجام دهید:
علت تصمیم خود برای بازگشت و یا تعویض کالا را بیان کنید.
به بخش مربوط به ارائه آنلاین درخواست بازگشت کالا از طریق آدرس ایمیل یا بخش سفارش وارد شوید و درخواست خود را ثبت کنید.
کالاهای مد نظر و مورد نیاز خود را انتخاب و یا سفارش را تغییر دهید.

شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا
چنانچه کالای تحویل گرفته شده با کالای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی مغایرت داشته باشد.
زمانی که کالاهای خریداری شده شما از لحاظ مشخصات فنی، جنس، سایز، رنگ و دیگر اطلاعات ثبت شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی مطابقت نداشته باشند، شما می‌توانید حداکثر تا ۷ الی ۱۰ روز کاری با واحد پشتیبانی مشتریان سایت تماس گرفته و آنها را مطلع کنید و در نهایت اقدام به ارجاع کالای خریداری شده کنید.
چنانچه ویژگی کالای خریداری شده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی، قابل مشاهده باشد. مانند: سایز، مشخصات درج شده بر روی کارتن و یا رنگ باید کالا را به همان صورت که به مشتری تحویل داده شده است به شرکت ارجاع دهید و در طی این زمان از آن استفاده نکنید.
فیلم و عکس‌های مندرج در وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی وابسته به سایت فروشگاه ­های اینترنتی برای کمک رسانی در هنگام خرید به مشتریان بوده و به استناد به این موارد نمی‌توان اظهار به مغایرت نمود.
شما می‌توانید در صورتی اقدام به تعویض و ارجاع کالای خود کنید که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت برگردانده شود.
چنانچه کالای خریداری شده دارای پک محافظ بسته بندی، مانند: پوشش حبابی، قوطی تیوب، شیشه و یا کارتن اصلی باشد از دور ریختن آنها تا ۷ روز جلوگیری کنید. کالا باید توسط مشتری مجدداً بسته‌بندی شده و به همان صورتی که از شرکت تحویل گرفته شده به شرکت ارجاع داده شود.
مشتریان می‌توانند از پشت برگه رسید کالا برای درج علت تعویض و یا ثبت درخواست خود استفاده نمایند.
توجه
دقت داشته باشید که طبق شرایط و قوانین تعویض و بازگشت کالا چنانچه آسیب به کالا و یا کارتن بسته بندی شده وارد شود و یا بر روی کالا و کارتن آن نام و نشانی و یا مشکلات نقص فنی درج شود، ضمانت کالا از بین رفته و شرکت در این صورت مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

آسیب کالا در هنگام حمل و نقل
زمانی که شما محصولی از فروشگاه اینترنتی خریداری می‌کنید، هنگام تحویل گرفتن کالا باید بسته خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر کالای خریداری شده در هنگام تحویل دچار آسیب و شکستگی شود، بدون استفاده و باز کردن بسته بندی آن از تحویل گرفتن بسته خودداری کنید.

زمانی که شما فرم تحویل بسته را امضا می‌کنید؛ بدان معنا است که که شما پس از بررسی و تأیید نهایی، اقدام به دریافت کالا کرده‌اید و بعد از آن شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه پذیرا نخواهد بود. دقت داشته باشید که فرد تحویل دهنده کالا نماینده شرکت فروشگاه اینترنتی بوده و در صورتی که شکستگی در این کالا وجود داشته باشد، باید آن را به اطلاع مامور و یا فرد تحویل دهنده کالا برسانید و او را از این موارد آگاه کنید.
نکاتی که در هنگام تعویض و یا ارجاع کالا باید به آن دقت داشته باشید
شما در صورتی می‌توانید اقدام به ارجاع کالا کنید که محصول خریداری شده را در همان پک بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به شرکت برگردانید.
چنانچه کالا دارای کارتن اصلی مانند: پوشش حبابی، یونولیت، شیشه و غیره باشد، برای ارجاع کالا تا ۷ روز کاری از دور انداختن آن‌ها پرهیز کنید.
کالای معیوب باید به همان شکل اولیه باشد و شخص تحویل گیرنده استفاده­ای از آن نکرده باشد.
مشتریان دقت داشته باشند که در هنگام تحویل کالا به شرکت، برگه رسید خرید که شامل اطلاعاتی نظیر: شماره تماس خریدار، نام خریدار و اقلام خرید است را به کالا ضمیمه کنند.
مشتریان اگر قصد ارجاع و یا تعویض کالا را دارند، می­توانند برای درج علت و درخواست خود از پشت برگ رسید کالا استفاده کنند
مشتریان عزیز توجه داشته باشید که ملاک ارجاع کالا و یا عدم ارجاع محصول مورد نظر، نظر کارشناس پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت می‌باشد؛ بنابراین از مشتریان عزیز انتظار می‌رود که حداکثر همکاری را با این واحد داشته باشند.
در صورت تأیید نشدن ایراد و یا مغایرت اعلام شده توسط کارشناسان پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری می‌باشد.